fbpx
Tags:,

Greenwash

Jānis šodien sūkstās par Parex bankas reklāmu – banka sevi pozicionē kā videi draudzību, kaut gan pamata tam nekāda nav. Šai bankai nav nekādas politikas attiecībā uz vides aizsardzību. Ja nu vienīgi atbalsts Latvijas dabas muzejam, kur otrā kausā varam likt atbalstu rallijam, kurš ir viens no videi kaitīgākajiem sporta veidiem. Protams, aicinājums taupīt resursus un rūpēties par vidi ir ļoti apsveicams. Tikai nav garantijas, ka mūsu ietaupīto un bankā noguldīto naudu banka neizdos kādam kārtējā benzīntanka celtniecībai ezera krastā.

Taču vēl vairāk mani samulsināja Vides ministrijas, kura sludina, ka visas savas vēstules drukā uz otrreizēja papīra, un Stockmann sagatavotā reklāmlapiņa, kas aicina saudzēt dabu un plastmasas maisiņu vietā izvēlēties (kuri nu maksa 10 santīmus) iegādāties auduma maisiņus (ar 20% atlaidi). Tikai uzdrukāta tā reklāma ir nevis uz pārstrādāta papīra, kā es būtu gaidījis, bet krītpapīra. Kur nu vēl nedraudzīgāk videi? Kaut kā nepamet sajūta, ka tas viss nav nopietni, tikai reklāmas dēļ.

Stockmann Buklets

Share via
Copy link