Mājas lapu veidošanā ierasta prakse ir lapas augšējā daļā ievietot palielu attēlu vai flash klipu, lai atdzīvinātu lapu (kā nu kuram tas izdodas) un būtu vieta lapā, kur piedurt acis. Parasti tā ir kāda korporatīvo kultūru attēlojoša bilde (skats ar glīti iekārtotu biroju, čalis uzvalkā, glīta beibe kostīmā, portatīvais dators utt.) vai kāds gaišs un saulains skats (spilgtas debesis, saulespuķu lauks u.c.). Bieži bildei pa virsu uzbliezts kāds pacilājošs sauklis, kam vajadzētu raksturot kompāniju, un nereti tajā ir iestrādāta arī lapas galvenā izvēlne.
Tā kā lapas veidotāji arī ir tikai cilvēki, viņi mēdz šad tad arī izklaidēties, ieliekot lapā kādu “Lieldienu olu” (t.i., funkciju, kas nav aprakstīta un kuru var izsaukt veicot noteiktas darbības, kuras veikt it kā nav paredzēts). Vēl jo vairāk, pieļauju, ka šīs draiskulības parasti tiek labi apmaksātas, lai “Lieldienu ola” būtu pamats “vīrusu mārketingam” (viral marketing), tādejādi ceļot lapas apmeklētību.
Lapa, par kuru vēlējos pastātīt ir Krievijas studijas Nile Studio veidotā telekomunikāciju uzņēmuma Corbina telecom mājas lapa. Atveram lapu un pagaidam, kamēr ielādēsies viss flash “rullītis” (nezinu, kā to lietiņu nosaukt). Attēla apakšā ir ikoniņas, kuras varam paklikšķināt un papriecāties. Bet pēc tam – paņemam ikonu “i” un uzvelkam ikonai “%”. Tur arī būs meklētā “Lieldienu ola”.